Zapisz się do newslettera!
Będziesz otrzymywać informacje o najnowszych publikacjach.
Subskrybuj!

*Nigdy nie będziemy wysyłać do Ciebie SPAMu. Twój adres E-mail będzie chroniony i przetwarzany zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dowolnym możesz anulować subskrypcję klikając w odpowiedni link obecny w stopce każdego maila.

Biuletyn Chronimy Zdrowie – nr 1

Nowy Rok to moment, kiedy przez chwilę wierzymy, że wszystko zaczyna się od nowa, że teraz będzie inaczej, że w tym roku coś się zmieni, że wreszcie uda nam się zmienić nas samych.

Mają nam w tym pomóc postanowienia noworoczne, które często skłaniają nas do podsumowania dotychczasowego życia, refleksji nad przebiegiem ostatnich miesięcy i myślenia nad przyszłością. Okazuję się, że najpopularniejsze postanowienia to schudnąć, rzucić palenie albo inny nałóg, zmienić pracę, spłacić długi, pomagać innym ludziom i poświęcać więcej czasu swoim bliskim. Prof. Richard Wiseman, psycholog z Uniwersytetu Hertfordshire w Wielkiej Brytanii, twierdzi, by nasze postanowienia noworoczne miały sens, należy je odpowiednio sformułować. A więc w naszym biuletynie, podpowiedź tego, co możemy postanowić w tym kolejnym roku. Chodzi o picie wody (nawet zimą!). Nie każdy wie, jak ważne jest picie odpowiedniej ilości płynów. Szczególnie ważne jest picie zaraz po przebudzeniu. Wprowadzając ten zwyczaj, na pewno zauważysz różnicę w samopoczuciu i to już po tygodniu. A druga ważna rzecz, to wybieraj radość i szczęście. Radość jest jak nawyk. Niechaj okoliczności — bez względu na to, jak bardzo niesprzyjające i tragiczne, nie odbierały ci radości i zadowolenia. Szczęście to coś więcej niż uśmiechnięta żółta buźka… Trwaj w szczęściu. Dbaj o nie, albo zniknie tak jak mięśnie, których się nie używa…

Więcej przeczytasz klikając w link: Chronimy zdrowie 2020-01 take3

Author: Sprawy Zdrowia

Udostępnij ten wpis

Pozostaw Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *